Chennai Express




Tür :Aksiyon,Komedi
Süre :141 dakika
Yönetmen :Rohit Shetty
Oyuncular :Deepika Padukone,Shah Rukh Khan, Satyaraj 




   Eveeeeetttttt up uzunnn... bir aradan sonra sizlerleyim,okuyucularımlayım,canlarımlayım.Tam bir sene boyunca blogumu boş bıraktıgım için sizden özür diliyorum malum bu sene benim için önemli bir seneydi neden önemliydi derseniz de hemen açıklayayım : Üniversite sınavlarına hazırlandım geçen yazdan beri.Uzun bir maraton oldu ama sonunda 21 Haziran da bitti neyse onu bunu boş verelim bu yaz okumaktan sıkılıcaksınız o derecede güzel yazılar hazırladım sırayla onları paylaşacagım.

  İlk olarak 2014 ün ilk yazısını çok sevdiğim Shah Rukh Khan nın filmi Chennai Express  ile başlıcam.

  Filmimiz her zaman ki gibi hint klasiğinden oluşmakta.Tesadüfi bir karşılaşma,deli gibi aşık olma ve birbirine son anda açılma.Ama olsun bize de bu zevk vermiyor mu ki? Açıkçası ben bu filmi izlerken çok eğlenmiştim neden mi ? Durun onu da açıklayım sevgili esas oğlanımız Rahul [Shah rukh khan] durmadan filmlere küçük küçük göndermeler yapmış  izlerken aaa bu film aaaaa şu film yok artık bu filmde mi diye kendı kendinize söyleyip duruyorsunuz. 

Özellikle de trene Meenamma [Deepika Padukone] koşarken Rahul un elini uzatması hatırladınız mu bu sahneyi ? Arkadanda hafif hafif Dilwale Dulhania Le Jayenge den ''Tujhe Dekha To Yeh Jaana Sanam'' çalmaz mı ? hemen yüzünüz de bi gülümsemeler ‘’ayyy canım yaa ! aaa Deepika olmıcaktı ama orda’’ demeler falan kendi kendinize konuşmalara başlıyorsunuz.Filmin konusuna gelirsek:

  Meenamma babası tarafından evlendırılmek istenmekte ve babası oranın en zengin en güçlü ismi kulaklarınıza geldimi hazır ola geçilcek bir adam.İşte bu agabeyimiz kızını evlendırmek ıster ama Meenamma kaçmak ister ve öyle olur.Bu sırada büyükbabası ölen Rahul büyükbabasının vasiyetini yerine getirmek için küllerini alır ve trene biner karşılaşma o zaman başlar.Rahul ise kızı kurtarmak için canını ortaya koyar azmeder çalışır çabalar.Karşılarına küçük çapta olaylar çıkar ve ikilimiz bunları kolaylıkla atlatır.Fazla spoiler vermemek için kısa kesiyorum ve bu tadı sizde yaşayın istiyorum.Sonuçta hem kızı alır hem vasiyeti yerine getirir.




İzlenmesi gereken bir film mi? Evet ,gülüp eskileri yad etmek için güzel bir fırsat konu bakımından ne kadar bilindik deseniz bile şarkıları olsun ,kıyafetler olsun,küçük atışmalar olsun filme sevimlilik katmış.Aynı zamanda filmde‘’one two three four’  adlı şarkıda Rahul ile dans eden güzelimiz Vidya Balan nın kuzeniymiş okudugum bir habere göre güzelimiz bu klip için çok çalışmış ve Bollywood a kendisi için büyük bir adım olduğunu düşünmüş.Çokta güzel olmuş :)



    

   İzleyin,eğlenin derim çünkü Dhoom 3 ü övdüler övdüler ama vasatlıktan bir adım öne gidemediler onu da yazıcam merak etmeyin :) yani demek istediğim çok övülene bakmayın bir şey çıkmıyor Chennai Express, Dhoom3 kadar övülmedi ama Dhoom 3 den daha güzel imdb den de 6.1 almış imdb puanını güzel de vermiş.Hadi bakalım iyi seyirler :)

Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder