Tanışalım mı ? :)

 Hepinize merhaba,
Kendimi uzun uzadıya takdim etmek ve sizleri paragraflara boğmak istemiyorum.Bende sevmem uzun yazıları atlaya atlaya okurum.Konumuza dönersek bu film işi de nereden çıktı işin mi yok tüm gün film izliyon daha sonra yorum yapıyorsun, tanıtıyorsun diyorlar.Ben bunun acısını çok çektim ( küçüklüğümden beri her gün bir film izlemeyi alışkanlık haline getirip,daha sonraları 2 ye çıkartıp bazen günde 4 film izlemeden uyumadığımı da  bilirim.) film yorumlarına bakıp sonradan film izlerim acaba ne düşünmüşler diye bir türlü adam akıllı yorum bulamadım (sende sanki mükemmel yorum yapıyonda havalara bak diyeceksiniz ben hiç değilse iki film izleyip yorum yapanlardan olmadım yılların tecrübesi var :))daha sonra imdb yi keşfettim (bunlar ben daha 5.-6. sınıfa giderken.) baktım puanlara onlara göre izliyim dedim yine olmadı.Mükemmel filmlere 5-5.4 veriyorlar,vakit kaybı filmlere ise 8.7-9.0 veriyorlar.En iyisi fragmanı izliyim sonra filme geçerim dedim ve öyle izlemeye başladım.Çevrem den duyanlar hep ''sence ne izlemeliyim?'' diyor ve bende yeteneğimi konuşturuyorum.(:)) Çevremden de olumlu tepkiler alınca arkadaşımın biri ''gel sana site açalım millete de anlat bunları .''dedi.'' Çok sıkar beni bu işler siteyle uğraşamam ben yeeaa '' dedim. Facebook dedi twitter dedi hepsinden ''cık'' yanıtını alınca burada yaz bari demesiyle kırmamak adına geldim.Umarım sizlerden de güzel yorumlar  alırım ve buna devam ederim.Spoiler vermemeye çalışarak hem izleyecek olanları hemde izleyenleri mutlu ederim umarım...Birazcık uzun tuttum galiba affola...

Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder